باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

دلم برای کسی تنگ است
که چشمهای قشنگش را
به عمق آبی دریا می دوخت
و شعر های قشنگی چون پرواز پرنده ها می خواند
دلم برای کسی تنگ است
کسی که خالی وجودم را از خود پر می کرد
و پری دلم را با وجود خود خالی
دلم برای کسی تنگ است
کسی که بی من ماند
کسی که با من نیست
دلم برای کسی تنگ است
که بیاید
و به هر رفتنی پایان دهد
دلم برای کسی تنگ است
که آمد
رفت
...... و پایان داد
کسی ....
کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می شود...

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.onesite.ir

دوست عزیزم سلام
وبلاک قشنگی داری به شما تبریک میگم بخاطر یک سال تلاش و زحمت امیدوارم که همیشه موفق باشید.
اگر وقت کردی یک سری به سایت www.onesite.ir بزن این سایت توی مرحله تست و آزمایش می باشد.
اولین سایت مسابقه همراه با جوایز نقدی می باشد.
از ارسال نظرات شما دوست عزیزم بسیا خوشحال خواهم شد
همیشه پیروز و سر بلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد