باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 غربت من هرچی که هست از با تو بودن بهتره


               
آخر خط زندگی این نفس های آخره


 
وقتی دارم با هر نفس از این زمونه سیر می شم


 
وقتی با یه زخم زبون از این و اون دلگیر می شم


 
این آخر راهه دیگه باید که تنها بمیرم


 
تنها تو اوج بی کسی تو غربت آروم بگیرم


 
باید برم باید برم باید که بی تو بپرم


                             
آخ که چه سنگین می زنه این نفس های آخرم


 
سکوت من نشونه رضایتم نیست می دونی


                         
گلایه هامو می تونی از توی چشام بخونی


 
بگو آخه جرمم چیه که باید اینجور بسوزم


                           
هیچی نگم داد نزنم لبهامو رو هم بدوزم


 
دربه در غزل فروش منم که گیتار می زنم


                                       
با هر نگاه به عکست انگار خودمو دار می زنم


 
نفرین به عشق به عاشقی نفرین به بخت و سرنوشت


                          
به اون نگاه که عشقتو تو سرنوشت من نوشت


 
نفرین به من نفرین به تو نفرین به عشق من و تو


                      
به ساده بودن منو به اون دل سیاه تو

 

 

واقعا چرا دنیای ما اینقدر دروغه؟؟؟؟!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد