باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

نه شاد هستم نه غمگینم فقط تنهاترین تنها

در این دریای بی ساحل شدم من قطره ای دریا

 

 

مثال مرغ دریایی نه آزادم نه زندانی

چه می دانی تو از دردم وسهم من پشیمانی!

 

 

در این دریای پرموجم چنان یک ماهی بیتاب

منم در اوج درد و غم چه می دانی تو از مرداب؟

 

 

 

 

چه می دانی که بی جانم و طوفان می درد هرشب

و بی لانه منم تنها همیشه مرده ام در تب!

 

 

منم تنها ترین تنها در اوج حسرتی سنگین        

برو سهم من از دنیا! من و عشق و توی ننگین

نظرات 1 + ارسال نظر
NEGINJOON پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

وای باران... وای ، باران باران ؛ شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما، چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد