باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

زندگی

 چون قفسی است

                     قفسی تنگ

پر از تنهائی

              و چه خوب است

لحظه غفلت آن زندانبان

        بعد از آن هم

                             پرواز....

 

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد

عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

 آمدم تا از سر دلتنگی و دلواپسی

 گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

 آرزو کردم که یک شب در سراب زندگی

 چون شراب کهنه ای نوشت کنم اما نشد

 نازنینم، نازنینم

 یاد تو هرگز نرفت از خاطرم

 آمدم تا این سخن آویزه گوشت کنم اما نشد

 شعله شد تا به دل خاکستر احساس تو

 لحظه ای رفتم که خاموشت کنم اما نشد

 بعد از آن نامهربانیهای بی حد وحصر

 سعی کردم تا فراموشت کنم اما نشد

 

روزی تو می آیی ...

آن روز قشنگترین بهار عمرم از راه می رسد ...

تمام گل
های شقایق را سنگفرش راهت می کنم .


گل همیشه بهارم ، میدانم تقدیر بین من و تو

 دیواری کشیده


که پشت این دیوار صدای فریادم

 تنها به گوش تو می رسد و خدا ...


عزیز من اگر یاد تو نبود سردی و تلخی قفس

 مرا به ویرانی می کشید ...


من بر روی برگ گل های مریم و شقایق تا همیشه

می نویسم از تو ... برای


تو ... و به یاد تو ...

می نویسم که : تا ابد می سوزم در حسرتت ...

 اشک می ریزم از دوریت ...


و عاشقانه می پرستمت تا لحظه ی مرگ .


روزی که تو می آیی ، در نگاهت زندگی را معنا

 می کنم ... در دستان گرم و
مهربانت یکی شدن را تجربه می کنم ...

همه ی آرزویم این است که مرگم


فرا رسد و فرو ریزد این دیوار فاصله را تا

 من همیشه با تو باشم . میدانم که


آن زمان در آسمانی پرواز می کنم که هیچ قانون

 و عقیده ای نمی تواند تو را


از من جدا کند

 

مرا گر ۱۰۰ بار از خود برانی

دوستت دارم

به زندان خیانت هم کشانی

دوستت دارم

چه سود از مهر ورزیدن  ؟

چه حاصل از وفا کردن ؟

مرا لایق بدانی یا ندانی

دو ســــــــــــــــــــتت دارم


 

با تو گفتم که چرا  محو تماشای منی 

 انقدر مات که یک دم مژه بر هم نزنی

  مژه بر هم نزنم  تا که زدستم نرود 

 ناز چشم تو

به قدر مژه بر هم زدنی

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار خانوم گل گلاب پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ

سلامممممممممممم خوفی؟وبلاگت خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی یه میلیون خوشکله دلمم برات یه میلیون تنگ شده واسه همه چیییی.............. ناقلا دلم برات کلی تنگ شده همش ۲روز نبودیما ببین بچه از راه به در شد....:(( : شوخی کردما جناب ستاره سهیل بای بای

محبوب جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.chalice.blogsky.com/

سرشار از احساسه.عکس پائینی خیلی زیباست.امیدوارم زودتر از دلتنگی در بیائی:)

نگین شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

کجاییی تو معلومه؟الحق که ستاره سهیلی...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد