باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

میگذرم از میان رهگذران٬مات٬بهت

می نگرم در نگاه رهگذران٬ کور 

اینهمه اندوه در وجودم و من لال

اینهمه غوغاست در کنارم و من دور!

دیگر٬در قلب من ٬نه عشق ٬نه احساس

دیگردر جان من٬نه شور ٬نه فریاد

دشتم ٬اما در او نه ناله مجنون!

کوهم٬اما در او نه تیشه فرهاد!

هیچ نه انگیزه ای ٬که هیچم٬پوچم!

هیچ نه اندیشه ای ٬که سنگم٬چوبم!

همسفر قصه های تلخ غریبم.

رهگذر کوچه های تنگ غروبم.

آنهمه خورشیدها که در من می سوخت٬

چشمه اندوه شد ز چشم ترم ریخت!

کاخ امیدی که برده بودم تا ماه٬

آه٬که اوار غم شد و به سرم ریخت!

نظرات 9 + ارسال نظر
پرنیا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ http://saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

داستان همیشه همینه

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم.


اگه اهل شیراز هستی واسه من آف بزار می خوایم یه قرار دخترانه ی پاییزی واسه وبلاگ نویسان دختر بلاگ اسکای
تر تیب بدیم.

رکسانا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.roksanamusic.blogsky.com

سلام
خیلی شیرین مینویسید
قالب وبلاگتون خارق العاده است
به منم سر بزنین خوشحال میشم
موفق باشین و بای

مارال چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام...
بازم یه شعر زیبای دیگه.
این یکی خیلی با معنیه.
تبریک به خاطر این استعداد

نگین چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام سلام صدتا سلام ..........وبلاگت عین همیشه عالیه عالیه براوووووووووووووووووووو حال کردم خیلیییی خوشکلهههههههه

محبوب پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام شما خوبی؟ اینجا چه رنگ و روئی عوض کرده چه زیبا.
این شعر واقعا وصف حال ما مردمه . افسوس!
لگو من خیلی بزرگه می دونم ! همین که لینگ گذاشتی خیلی ممنون : ) شاد باشی و پیروز

مارال شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام...
اون یکی قالبتون زیباتر بود.
ولی بازم می گم شعرتون زیباست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com/

سلام دوست خوب من عیدت مبارک شاد باشی......

negin چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ب.ظ

salam bah bah eidet mobarak baba upesh kon mordim aaaaaaaa

negin پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ

salam salam salam salam salam dige hichi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد