باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

نمیدونم چرا هر وقت از پل عابر پیاده سر خیابان رد میشم با تمام وجود میگم:آقا خدا شکرت ،شاید چون فکر میکنم هرچی باشه یک قدم بهت نزدیکترم .ای داد بیداد آقا خدا میدونی که مثل همیشه این روزها از اینجا مانده و از اونجا رونده شدم مهم نیست عادت کردم دیگه .ولی خدایشش به اون جلال و عظمتت قسم اساسی از خلقت من پشیمون شدی ؟؟؟؟؟تو چشمای من نگاه کن راستشو بگو!!!!خودت میدونی این روزها به چی فکر میکنم !خودت میدونی که مجبورم بخندم تا کسی باز ترک دل شکستم رو نبینه یک دفعه نیشخند بزنه!آقا خدا من میدونستم هدفت از خلقت یک جانوری مثل من چی بوده خوب بود؟بابا بسته من به اندازه کافی از شما عمر گرفتم خیلی حال داد.میگن شب اول که آدمها میان طرفت  دوتا فرشته همچین خفن میان سراغت اولش از نماز و روزه و اماما سوال میکنن؟بعدش میگن خوب بنده خوب خدا تا به امروز چه غلطایی کردی در جهان؟اینجاست که دیگه نمیتونی تقلب کنی و از زیرش در بری!بعدش خیلی با احترام چهارچلنگتو(واژه غلیظ شیرازی)میگیرن میگن بفرما تو جهنم!!!!!ولی میدونی آقا خدا دلم میخواد چه جور بمیرم ؟دلم میخواد باحال بمیرم دلم میخواد قبل از مردنم تمام اعضای بدنم رو بجز قلبم به کسانی هدیه بدم که ارزش زندگی کردن رو دارن.قلبم رو به کسی هدیه نمیدم چون نمی خوام کسی رو مثل خودم بدبخت کنم بجاش قلبم رو بندازن جلوی چندتا سگ و گربه که تو این سرما همچین بخورن شاید دعا خیر کردند!!!حالا میرسیم به تقسیم مال و اموال اعم از منقول و غیر منقول !من بجز خدا هیچی ندارم اونم میبخشمش به اونایی که لیاقتش و دارند ای داد یک مقدار پول هم بدهکارم به برادرم که یادم رفته بود اونم کامپیوترم رو برداره!!!!!!

خدایا از شوخی بگذریم امشب حسابی ازت گله دارم،تو چرا من رو آفریدی ؟هدفت چی بود ؟میخواستی چی رو ثابت کنی؟میخواستی ثابت کنی که ای آدمها یکی هست که من از افریدنش پشیمون هستم ؟خودت میدونی که خیلی وقت هست بریدم .خودت میدونی که دیگه دوست ندارم یادت کنم چون من امدم طرفت ولی تو من رو فراموش کردی ؟خودت میدونی که این روزها فقط تنها چیزی که جلوی چشمام هست یک حلقه خوشگل هست .همین!!!!میدونم اگه یک روز مردم حتی یک نفر هم نیست که بیاد سر قبرم فحشم بده چه برسه به اینکه بخواد برام فاتحه بخونه!!!!باشه میدونم که فراموشم کردی و دگه به حرفم گوش نمیدی ولی آقا خدا من سعی کردم بنده خوبت باشم اما تو نخواستی!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد