باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

زندگی به من آموخت چگونه اشک بریزم

 

                                                       ولی

 

                                                             نیاموخت چگونه سرازیرش کنم

 

زندگی به من آموخت چگونه دوستش داشته باشم

 

                                                       اما  

 

                                                           نیاموخت چگونه فراموشش کنم 

 

اگر انسان زندگی را دوست داشت هرگز در آغاز تولد نمی گریست

نظرات 1 + ارسال نظر
ملکه ی غم ها پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ب.ظ http://saranjamhaye_bi_anjam.blogsky.com

مرسی از این که به من اعتماد کردی. خیلی ممنون
میدونم . درکت میکنم. میفهمم.
اما تو یه پسری میتونی دوباره عاشق بشی میتونی یه دختر رو خوشبخت کنی.
میتونی عشقتو نثار یکی دیگه کنی. میتونی عاشق دیگه ای پیدا کنی.
نگو که منم میتونم. چون نمیتونم.
نپرس چرا . چون نمیتونم جوابتو بدم و شرمندت میشم.
فرض کن می توی یه دنیایی هستم که عشق واژه ی ناشناخته ای. من از دنیام اومدم بیرون و عشقو شناختم.
اما فقط حق دارم با مردم دنیای خودم در ارتباط باشم و ازدواج کنم که اون ها هم فرسنگ ها از عشق دورند و به غرور و چشم و هم چشمی نزدیک.
بازم مرسی. امیدوارم همیشه خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد