باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

 

امشب

به قصه ی دل من گوش میکنی

فردا

چو قصه

مرا فراموش میکنی

****

می رسد روزی که بی من روزهارا سر کنی

می رسد روزی

که مرگ عشق را باور کنی

می رسد روزی که تنها درکنارعکس من

شعرهای کهنه ام را مو به مو از بر کنی

می رسد روزی.........*********

تو

مفهوم نقاشی های نگاهم را نفهمیدی

چرا که عاشق نبودی

موسیقی نبضم را نشنیده رد کردی

******

عجب سوزیست سوز

آشنایی

واز آن جانسوزتر

جدایی

چه می شد از ازل در

آتش عشق جدایی را بسوزد آشنایی

نظرات 10 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

غریبه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.goroob.blogfa.com

غریبه ام - به خدا - هیچ کس کنارم نیست
به ظاهر همه دلخوش - کسی که یارم نیست!
دروغ رنگ حقیقت گرفته - پاییز است!!
و من امید رسیدن به نوبهارم نیست
هزار مسئله گنگ در درون من است
جهان که یک سر سوزن در اختیارم نیست
چقدر وسوسه ی عاشقانه ها زیباست!
برای من که نتی روی سیم تارم نیست
همین که فکر کنم زنده ام - خودش کافیست
برای دیدن فردا که اعتبارم نیست
به برگ اول عمرم نگاه کردم و بعد...
به این نتیجه رسیدم که هیچ بارم نیست
و باز یاد تو افتادم - آه حضرت عشق!
تو نیستی - کس دیگر به انتظارم نیست....
-------------
سلام
وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی
خوشحال می شم به من هم سری بزنی
قربانت
بایییییییی

پرنده بی آسمون پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام دادشی .
خوبی؟
میبینم که حسابی غیبت چند روزه تو جبران کردی.خوبه.
راستی بابت شعر زیباتم ممنون.

همیشه این گونه بوده است. کسی را که خیلی دوست داری زود از دست می دهی. پیش از آنکه خوب نگاهش کنی مثل پرنده ای زیبا بال می گیرد و دور می شود. فکر می کردی می توانی تا آخرین روزی که زمین به دور خود می چرخد و خورشید از پشت کوه ها سرک می کشد در کنارش باشی. هنوز بعضی از حرفهایت را به او نگفته بودی. هنوز همه لبخندهای خود را به او نشان نداده بودی ...

محبوب سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.chalice.blogsky.com

به به پشت سر هم پست های یکی از یکی زیباتر موفق باشی.

نگین شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام.خوفی؟؟؟؟؟؟؟خوشی مارونمی بینی؟ای ول به ولت وب آپ می کنی مرتب هان؟؟؟؟؟؟؟؟حالا دیگه میری و ستاره سهیل می شی؟هان؟باشه طلبت!!!هرجا هستی مواظب خودت باش..وبلاگتم عین همیشه عالیه..دیگه چی بگم؟آهان دلمم برات خیلی تنگ شده ...یه چیزیم طبق طبق!!!

BAZAM NEGINE BIKAR!!! یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ب.ظ

SAlam khobi?baba up kon dige:d delemon lak zad inbar khodet benevis bashe?

negin سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ

salam.azizam..residanet bekehir.movazebe khodetbash.shabetam khosh.

مارال یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام
من مطما هستم کسی تو رو و وبتو فراموش نمی کنه.
تو عزیزی...
آخه چون وبلاگت و شعرات زیباست....

بماند!!! سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ب.ظ http://?!?!?!?!?!?!

سلامممممممممممممممممی چو بوی خوش آشنایی!!!کجایی دیگه آپ نمی کنی!!!!ممممممممممممممممم اما هرجایی موفق باشی!!به هر حال ما که دلمون برات تنگیده بدرقم!!!دوست داریم طبق طبق!!!!!!!!!!!!

بازم بماند!!! پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ

تو که باز آپ نکردی که؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد