باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

سلام .آقا خدا!!!چطوری؟خوبی؟کجا هستی؟کم پیدا شدا؟یادی از ما نمیکنی؟هستی؟ببینم اصلا من رو میشناسی؟من همونی هستم که همیشه اول صبح ها رو پل هوایی سر خیابان صدات میزنم به امید اینکه شاید صدام برسه!!!هنوز به جا نیاوردی همونی هست که این روزها بیشتر از قبل بدبیاری میاره و بدشانسی ولی همش میگه خدایا شکرت.عجب روزگاری شده؟؟؟بابا منم من که خودت بهتر از هرکس میدونی که چقدر ....ای داد نکنه تو هم فکر میکنی کلاش و حقه باز و دروغگو  هستم؟؟؟؟چرا عصبانی میشی خوب دارم میخندم!نخندم قربونت برم بابا هرکس ندونه تو که بهتر از هرکس میدونی اوضاع نابسامان من بدبخت رو.....چرا داد میزنی !!!تویی که بهتر از هرکس در جریان زندگی من هستی اینجور فکر میکنی وای به حال بقیه .حالا طلبکار هم هستی؟از امروز حرف نزن که نصف بیشترش تقصیر تو بود!!نه توقع داشتی چکار کنم؟؟؟اصل به قول....بی خیال...حال و حوصله کل کل ندارم.به به سلام باغ جون گلم . تو دیگه چرا قهری خدا  که قهر با من تو هم که تحویل نمیگیری؟؟چی؟صدات نمیاد بلندتر بگو-چرا رهات کردم؟بابا کجا من رهات کردم ؟فقط تو رو سپردم به یک نفر که میدونم بهتر از من بهت میرسه؟دیگه کمتر غم و غصه بهت تزریق میکنه؟اتفاقا خیلی هم مهربون هست.خیالت راحت.

چی حالا خودم کجا میرم و چکار میکنم؟؟؟؟؟خوب....خوب یک جایی میرم دیگه.گیر نده...برو از خدا جونت بپرس که دست گل به آب میده

ای چه عجب جواب من رو دادی؟باغ این جا هست چرا نمیگی چه بلایی به سر من آوردی؟چی؟عمری خودم تعریف کنم.همه میگن یک روز کاری میکنی که همه چیز معلوم بشه و حق به حق دار برسه .البته من که حقی ندارم ولی حداقل ایندفعه رو رحم میکردی بجای اینکه بدترش کنی.بجای اینکه باعث بشی برچسب همه چیز بخورم؟؟؟؟معلوم هست که نه نماز میخونم نه دعا میکنم .شاهد هستی که خیلی وقت هست صدقه دراهت هم ندادم....من لج نمیکنم تو لج کردی که پشت سر هم بلا میفرستی و باعث دردسرمیشی.این دفعه هم که دیگه راحت شدی...هر وقت خواستی حقیقت رو روشن کن البته اگه اون موقعه دیر نشده باشه؟؟؟؟باغی تو هم غصه نخور بعد از ۵ سال یکی میاد که دیگه کمتر غم بهت بده....فقط قول بده یک دفعه قاطت نزنی که این دفعه کسی نیست بهت برسه؟؟/

نظرات 7 + ارسال نظر
محبوب دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ق.ظ http://chalice.blogsky.com/

دعا یعنی همین کاری که تو اینجا کردی! یعنی با خدا حرف بزنی٬ درد و دل کنی . خدا اون بالا نیست خدا توی مساجد و بالای پل هوائی نیست ! خدا از رگ گردن به ما نزدیکتره ( خودش گفته ) کافی تمرکز کنی تا حسش کنی. خدا برای هیچ کس بال نمی فرسته این خود ما هستیم که ازس می خواهیم برامون چی بفرسته با افکارمون ٬ با تمرکز روی اشتباهات و نبخشیدن خودمون و فراموش کردن این که : خدا اونقدر مهربونه که نمی تونه نامهربون باشه.خدا از حال من و تو بهتر خبر داره برای همین هم منتظره که صداش کنی و باهاش حرف بزنی تا اون بتونه تو رو آروم کنه.درست مثل بچه ای که همش داد و فریاد می کنه و گریه می کنه و اجازه نمی ده مادرش آرومش کنه.

پرنده سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام داداشیییییییییییییی
خوبی؟
ببخشید یه مدت نبودم/ ببخشییید

من هنوز زنده م . رفتم اما برم گردوندن
گفتم برو گتم تا اطلاع ثانوی جهنم پره

راهم ندادم...

نگین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ

only... yechizi acromion acromion....

ناشناس چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ق.ظ http://fullofempty.blogfa.com

سلام چه خوشکله اینجا

پرنده چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

داداشیییییییییییییی
کجایی؟
چیه؟
چرا؟

خدا خوبه. خوبه
باور کن خوبه
گاهی...

افسانه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ب.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام
حال شما؟
ممنون که از وب من دیدن کردی
این چه حرفاییه که نوشتی؟ از من میشنوی هیچ وقت با خدا قهر نکن خدا که با تو قهر نمیکنه همیشه یاریت میکنه . ما آدمها دوست داریم همیشه همه چی بر وفق مرادمون باشه اما خوب نمیشه دیگه...
به خدا توکل کن همیشه پیروزی...

مترسک یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.myscarecrow.blogfa

من هم مترسکم اما عاشق کلاغ!





.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد