باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

  

دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
پاشنهء کفش فرارو ور کشید
آستین همت رو بالا زد و رفت
دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
پاشنهء کفش فرارو ور کشید
آستین همت رو بالا زد و رفت

یه دفعه بچه شد و تنگ غروب
سنگ توی شیشهء فردا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوٌا زد و رفت
دفتر گذشته ها رو پاره کرد
نامهء فرداها رو تا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت
به سرش هوای حوا زد و رفت

دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
زنده ها خیلی براش کهنه بودن
خودشو تو مرده ها جا زد و رفت

هوای تازه دلش میخواست ولی
آخرش توی غبارا زد و رفت
دنبال کلید خوشبختی می گشت
خودشم قفلی رو قفلا زد و رفت
یه دفعه بچه شد و تنگ غروب
سنگ توی شیشهء فردا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت
دفتر گذشته ها رو پاره کرد
نامهء فرداها رو تا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنای دیروز...غریبه امروز!!! پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

هر روز وبتو نگاه می کنم.تمتم کامنتا ُحتی موزیک وبت معنی داره......اسممو نمی نویسم چون مطمئنم می دونی کیم.بای.

(__\سکوت عشق/__) سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ http://talaatom.blogfa.com

یه دنیا حرف تو دلمه
یه دنیا بوقض تو گلومه

************
سلام
سکوت عشق بعد از یکسال و یکماه و ... آپ کرد
مثل همیشه منتظر حضوره پرمهرت هستم

آرش سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

یاد ناصر عبداللهی عزیز گرامی باد واقعا روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد