باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

 

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری

نظرات 8 + ارسال نظر
مارال و آیدا پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
خوبید؟
سال نو مبارک.ان شاالله سال خوبی داشته باشید.

مارال دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام
خوبید؟
آره خله...باهاش سخت افزار دارم.
خدا به دادمون برسه...همه جزوه هاش انگلیسی..
خیلی ببخشی ولی خیلی مشکوک می زنی!!ولی چون قول داده ازت نمی پرسم تو دانشگاه چه کار می کنی!!
ولی پیدات می کنم.

گلنوش پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
خوب هستید؟ خوشحالم که میبینم برگشتید
یادی از هم کلاسی های قدیمیتون نمیگیرید
درس و دانشگاه تموم شد؟

ایلیا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ http://iliya.blogsky.com

سلام .جالب بود.روزهات برفی لینکم کردی بگو بزارم.

مارال یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
باشه حتما.تا دلت بخواد ایراد و حسن داره.ایمیل نمی نم.شخصامی نویسم..تو دانشگاه تقدیمتون می کنم

رضا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.cube-resume.blogfa.com

فریدون ضرغامی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ httP://asvad.persainblog.ir

شعرموشح جالبی بود
برایت
ارزوی سعادت می کنم.مدتی است از شما بی خبرم.
به روزم با
چگونه باور کنیم

سمیرا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ http://toiyeganeyeman.blogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگم اومدین
خوشحالم کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد