باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

happy new year

 

happy new year

نوبتی هم باشه نوبته شمردن جوجه های آخر ساله... بابا چیه چرا تعجب میکنید !!!!همیشه که نباید آخر پاییز جوجه ها رو شمرد . مثلا همین من حقیر فقیر سرتا پا تقصیر یک چند روزی هست از اول صبح سعی میکنم جوجه هام بشمارم اما  نمی دونم چرا هرچی می شمارم میبینم چند تاشون کم هستش!!!!!! 

آره امسال هم مثل سالهای قبل مثل برق و باد گذشت بهاری تابستانی.تابستانی پاییزی.پاییزی زمستانی و در نهایت زمستانی واقعا بهاری.....روزهای شادی مثل برق و باد گذشت . تابستانی اندوهگین پاییزی سخت و شکننده و اما زمستانی که با بهاری همراه بود که به این بدن بی روح جان داد  آره این حق این بدن یخی بود که جان تازه بگیره .........

راستی پای سفره هفت سین چه دعایی میکنید؟

میدونید من هر سال  به ترتیب چه دعایی میکنم؟

خدایا شکرت به خاطر همه نعمتها و روزهای خوبی که به من دادی

خدایا پدر و مادرم رو همیشه  صحیح و سلامت باشند

خدایا به همه آدمها فقیر و مستمند کمک کن

خدایا اقوام و خویشان رو همیشه سلامت قرار بده

خدایا گرچه امسال هم مثل سالهای قبل خیلی ها در حقم نامردی کردنند و جواب محبتهام رو با بدی هر چه تمامتر دادند اما هر جا هستند مراقب و مواظبشون باش

خدایا اونیکه در دلم آشیانه داره رو همیشه در سایه پر مهرت بگیر اگرچه اون من رو فراموش کرد!!!!!

و در آخر خدایا من رو کمک تا با لطف تو به آرزوهام برسم......

سالهاست که دارم این دعا ها رو سر سفره هفت سین میگم و.......

به هر حال امیدوارم سال خوبی داشته باشید ممنون که در این یکسال گذشته سایه پر مهر و محبتتون در باغ رویاها رویاهایی درست کرد که هیچ باغی توان به وجود آوردن اون رو نداره

سال نو مبارک

در پناه حضرت مهر باشید