باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

شب از دریچه چشمانم رویش گلها را میبینم و راز نگاهم را با تیغ های سوزان
 خورشید به زمهریر قلبت می فرستم و رود زلال مهرورزی را به پای نازکین
نهال امیدت جاری میکنم . تا جان شیفته ام سایه افکند بر

سالهایی که بی تو گذشت

سلام من باز آمدم

نظرات 7 + ارسال نظر
داوود یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ب.ظ http://nilofaran

سلام
امیدوارم که حالت خوب باشه
پی شا پیش سال نورا بهت تبریک می گوییم

اگه ممکنه بهم پی ام بده یه سوال دارم مرسی

زهرا چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ب.ظ http://setarehshab.blogsky.com

سلام.........و سال نو مبارک

یاشین چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ق.ظ

اول سلام
دوم اینکه شعراتون قشنگ و با معنی ولی ربطی به تصاویر نداره .البت تصاویر جالب بود
و خوسحال هستم که با یک هنرمند آشنا شدم

کامران سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:46 ق.ظ

salami garm.
omidvaram ke hamishe moafagh bashid.
man az kordestane aragh web shoma ra mibinam va lezat mibaram.
arezoye sarbolandi va estemrar dar karetan daram.

مارال سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
تبریک می گم به این وبلاگ زیبای شما.
ملی شیطو نه می گه که وبلاگتون با اون محبوبه رو حک کنم
در کل شعر و مطالب محبوبه خانم عالی بوووووووووووووود.

سپیده پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی تولدت مبارک ممنون که برام اف گذاشتی خوش باشی

میثم شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ

کارت عالیه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد