باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق


سال نو مبارکککککککککک

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس مهربون چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.ya-to-ya-hichkas.blogsky.com

salam.karet khoobeh reza jan.omidvaram hamisheh ba hamin selabat benevisi.

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ http://metallica2004.blogsky.com

salam aziz,khoobi? sale no mobarak! webloge kheyli ghashangi darai,khosham oomad! movafagh bashi bye

مهدی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام خسته نباشی امیدوارم همیشه موفق باشید کارتون حرف نداره امیدوارم همیشه قطب نماتون در زندگی این جمله باشه افزایش عمق زندگی خودمون و دیگران موفق باشی
یا علی

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ق.ظ

خیلی دوست دارم و میخواهم سر به تنت نباشه یه تماسی با من بگیر من همیشه میخامت سازمان یافته اندازه یه کلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد