باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق


 
من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم ...نگاهت را مگیر از منکه با آن عالمی دارم ...اگر دورم زه دیدارت دلیل بی وفایی نیست ...وفا آن است که نامت را همیشه زیر لب دارم
آری آغاز دوست داشتن است /گرچه پایان راه نا پیداست/من به پایان راه نیندیشم /که همین دوست داشتن زیباست
نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام رضا جون . خوبی .قشنگ نوشتی . امیدوارم همیشه موفق باشی / دوست جدید تو سهیل از وبلاگ گروهی دوست دارم

گلنوش سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ب.ظ

این وبلاگ خشکل که ساختید.نتیجه یه دونه از اون سیبهای
نیوتون که خورده تو سرتون؟

۲۶۲ جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.planner.blogsky.com

سلام خیلی جای اروم و دنجی دارین موفق باشید

ششی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:37 ب.ظ

س شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ

kheyli ghashang neveshti,nemikhay ye kam matalebo neveshtehato no koni?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد