باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق


وقتی که خورشید به پشواز شب می رود.و کوچه ها از صدای پای آخرین عابر تهی می شود با کوله باری از غم و اندوه می روم و تو را با تمام خاطرات دیرین در میان کوچه های خلوت شهر تنها می گذارم.  گریه مکن ای واعظ شکوفای من ! باید برویم تا با غم غریبی خویش غم غربت را از جاده های دل عاشقانه بزدائیم. اما بدان که نفس خاطرم هر لحظه به یاد تو همدم مهربان می تپد

چه گویمت که چه از دست یار می گذرد                        بمن هر آنچه که از روزگار می گذرد

ز یار شکوه کنم یا روزگار چه ها                                 ز یار بر من و از روزگار می گذرد 

نظرات 2 + ارسال نظر
س جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

har jaee ghadam mizaram,toro be yadam miyaram
toro ba hesse ghashangi,az toye chesham mibaram
vaghti mibinam shaparak,par mikesheh,
vaghti khorshid miyado shabo ye ja sar mikesheh,toro be yadam miyaram toro ba hesse ghashangi az toye chesham mibaram
vaghti oghabe eshghe man bal mizaneh to asemoon,vaghti ke roza mirano shaba mishan shahe zamoon,toro be yadam miyaram ,toro ba hesse ghashangi az toye chesham mibaram
omidvaram ke az en shere man khoshet omadeh bashe,
bye

علی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://yarali.blogsky.com

وبلاگ زیبائی داری.
بهت تبریک می گم.
اگه میتونی یه کمی تو ساخت وبلاگم به من کمک کن.
مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد