باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق


میگن آدما به همدیگه نیاز دارن: میگم دورغ محض هست چون آدما وقتی به هم نیاز دارند که می خواهند سر هم کلاه بزارن و همدیگر رو فریب بدهند
میگن باید مثل لیلی و مجنون عاشق بود:میگم: حماقت محض هست چون به محضی که مجنونی دیگه پیدا شده باید بار و بندیلت رو بندی و  ............
میگن باید تا اونجایی که میتونی به دیگران محبت کن:میگم دلیلی نداره خودت رو جلوی دیگران احمق و ساده جلوه بدی . تو هرچی محبت کنی باز برای دیگران یک احمق هستی
 میگن در عشق پایداری کن: میگم  احمقانه ترین حالت ممکن . هرچه پایداری کنی دلبرت خودش رو بیشتر بالا میگیره ......
عجیب هست چند هفته ای هست که اساسی ریختم بهم . دیگه هیچ احساسی به آدم های اطرافم ندارم حتی پدر و مادر خودم ....تو دانشگاه هم که مثل آدمهای مست شدم همش میخندم ولی افسوس که کسی از دلم خبر نداره .نمی تونم بپذیرم که کسی من رو فقط برای خودم می خواد .نمیدونم شاید من هم باید بشم مثل دیگران . یعنی فقط قیافه و .... برام مهم باشه .
دلم برای خودم تنگ شده افسوس که .............

نظرات 4 + ارسال نظر
س پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ http://sanamfariba@yahoo.com

midooni hameye ma adama ye dorehaee az zendegimoon ,delemoon baraye khodemoon tang misheh,midooni chera ,?chon baraye dashtane chizi ya kasi onghadr talash mikonim ke khodemoono faramoosh mikonim,bad az ye modat mibinim cheghadr deltange khode khodemoon hastim,
afsoos khordan faydeh nadareh,alan ke ehsas mikoni deltange khodeti,khodeto peyda kon,rafe deltangi kon.donya kheyli kochikeh.

سارا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ http://safayaba.blogsky.com

مرسی بهم سر زدی دیدی منم سریدم(سر زدم)

sheida شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ب.ظ

salam wbloge ghashangi dari Adama be ham niyaz daran ama nabe khatere in ke sare ham kolah bezaran
adama be mohabate ham ehtiyaj daran kasi ke asheghe ta ye asheghe dige az rah resid khodesho kenar nemikeshe
albate be in bastegi dare ke che ghadr tarafo doost dashte bashe ashegh baraye in ke be ba eshgesh berese bayad paydar bashe in kar
hatmane hatmane hatman natije mide age kasi ro vaghean doost dari aslan kenar nakesh

[ بدون نام ] یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

این که نظر ها رو باید تایید کنی خیلی بد شده چون نمیدو نیم اصلن نظر ها رو می خو نی یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد