باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

تو اگر

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدآ جمعه 20 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری
فقط یه سئوال این متن ها حرف های دل خودته؟؟؟؟؟
برام سئواله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام . خوبید ؟ ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید . در جواب شما باید بگم . هرچه در این وبلاگ هست حرف دل من هست که با متن های دیگران زیبا شده

نگار شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام خوبی؟دلم برات تنگ شده بی انصاف کجا گذاشتی رفتی یهو؟وبلاگت محشره هم متناش هم خمدش مثل خودت بیسته بیسه!!

شیدا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام مرسی از جوابی که دادی پس حسابی عاشقی البته از اول مشخص بود فقط زود به زود اپش کن
موفق باشی

ستایش شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ق.ظ http://ehsaasejaari.blogsky.com

مگه پسر با احساس هم وجود داره ؟!!!!!!!!!!!!!!!
مواظب احساس قشنگت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد