باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

 

برو ٬ای غنچه بر باد رفته ∙                                                  

      برو ٬ای قصه از یاد رفته .                                                     

                  برو ٬ای بوسه سرد جدایی                   

برو ٬ای معنی نا آشنایی

                                           تو بودی رود و در مرداب رفتی

                                                  تو نقشی بودی و بر آب رفتی

تو را بر چشم ها جادو نمانده

       شمیم عشق٬ در گیسو نمانده  

   تو آن ((چنگی))که هر تارش گسسته                                       

       تو چون(( آینه ای)) اما شکسته                          

                                          خدای عشق بر بالت نوشته

                                                     که: دیگر نیست عرشی این فرشته

تو بودی بوی گل در جنبش باد    

                     که کم کم با نسیمی رفتی از یاد       

مرا گلزار عشقت شوره زاریست                                           

             در کاشانه ات سنگ مزاریست                                                        

                                               تو قویی٬ لیک آن دریا ٬کویر است                      

                                                پشیمانی ٬ولی بسیار دیر است                      

 برو دفتر به (( مرگ عشق)) بستم        

                             تو را همچون ((عروسک)) ها شکستم                                

نظرات 6 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

negar دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ب.ظ

salam agha rezaye gole golab sherte aalie bravooooooo ahala bara ki neveshti inesh moheme??ghorbanet shookhi kardama bye

محمد )آموزش زبان انگلیسی( سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام
خوشحالم از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم. بنده تقریبا 20 روزی میشه که یه وبلاگ در زمینه آموزش زبان انگلیسی راه اندازی کرده ام و قصد دارم که در اون زبان انگلیسی رو به همه علاقه مندانش یاد بدم. اگه وقت کردید یه سری به بنده بزنید و نظرتون رو در مورد مقاله اخیرم که در مورد تفاوت بین زبان انگلیسی بریتانیایی و زبان انگلیسی آمریکایی هست برام بگید.
راستی من آماده تبادل لینک هم هستم. اگه حاضرید بگید تا من اول لینک شما رو به وبلاگم اضافه کنم.
Catch you later

نگار چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ http://niloofaremordab2005.blogfa.com

نازپرور تنعم نبرد راه به دوست عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

نگار چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام سلام صدتا سلام آق رضای گل آقا رضای گل!!!!!!!!!۱

اطهر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

امشب ز شراب شوق او مستم باز
ساقی ندهی پیاله در دستم باز
دیگر به چه رو به خواب بینم رویش
کز دوری او نمردم و هستم باز

خیلی زیبا نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد