باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

نظرات 5 + ارسال نظر
negar khanoom egole golab جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

ای ستاره ای ستاره ی غریب

ما اگر ز خاطر خدا نرفته ایم

پس چرا خدا به دادمان نمیرسد

ما صدایمان به آسمان ها رسید

از خدا چرا صدا نمیرسد؟؟؟؟؟؟؟

negare khanoom doctor دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ

می خواهم بنویسم از شب از سکوت از تو و خدا از صدایی که یکباره سکوت قلبم را شکست

از شبی که در چشمهایت غرق شدم و نگاهی که پر از حرف بود ... می خواهم از رفتنت

بنویسم رفتنی پر از سکوت اما بی انتها و امروز فهمیدم خدا بامن است

رویا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ http://delsokhte.blogsky.com

سلام
ممنون سر زدید
شما هم وبلاگ زیبایی دارید
وبلاگی که همه دچارند
دچار دردی مشترک با قلبی به ستوه امده
موفق باشید

behshad ( booter ) Yahoo 7 سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

(__سکوت عشق/__) سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.talaatom.blogfa.com/

سلام
سکوت عشق خیلی وقت آپ کرده چرا نیومدی

راستی من لینکت کردم تو چرا.........؟؟؟؟؟

باور معجزه جاریست مگر شک داری؟

منتظره حضوره پرمهر تو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد