باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

تقدیم به اون کسی که چند روزی هست ناراحنه!!!!!!!!!!!

آری آغاز دوست داشتن است

گر چه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست...

خدایا من در کلبه ی فقیرانه ی خود چیزی را دارم که تو در عرش و کبریای خود نداری من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

زندگی رسم خوشایندی است

 

زندگی بال پری دارد با وسعت مرگ

،

پرشی دارد اندازه ی عشق

.

زندگی چیزی نیست،که لب طاقچه ی عادت ار یاد منو تو برود

.

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد .

 

زندگی شستن یک بشقاب است .

 

زندگی مجذور اینه است .

 

زندگی گل به توان ابدیت،

 

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ما،

 

زندگی هندسه ی ساده و یکسان نفسهاست

هر کجا هستم ، باشم،

 

اسمان  مال من است .

 

پنجره،فکر، هوا، عشق، زمین مال من است.

 

چشم ها را باید شست جوری دیگر باید دید .

 

چترها را باید بست .

 

زیر باران باید رفت .

فکر را، خاطره ها را، زیر باران باید برد 

به سراغ من اگر می آیید،

 

پشت ِ هیچستانم.

 

پشت هیچستان جاییست.

 

پشت هیچستان رگ های هوا،پر ِقاصدهاییست

 

که خبر می آرند،از گل واشده ی دورترین بوته ی خاک....

 

به سراغ من اگر می آیید،

 

نرم و آهسته بییاید،مبا دا که ترک بر دارد

 

چینی نازک تنهایی من

نظرات 5 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

negar سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ

salam khobi?reza matnaye webloget eine hamishe kheili khoshkele haminjoori ke man kheili doost daram azat bekhatere hamechi mamnon mikham begam ay melati ke matlabe in weblogo mikhonid man zendegie alanam madyone sahebe in weblogammmmmmmmmmmmmm !!!!!!!!!!

negare farari پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ

salam jenabe setareye spheil khoobi?khoshi?

in bar negardivoone پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ب.ظ

روی دروازه قلبم نوشتم: ورود ممنوع! دلِ پریشان آمد. گفتم بخوانش.خواند و بازگشت. امید مضطرب آمد. گفتم بخوانش.خواند و باز گشت. آرزو با دلهره آمد. گفتم بخوانش.خواند و باز گشت. عشق خنده کنان آمد. گفتم خواندیش؟! گفت: من سواد ندارم !!!!!

negare khalie khali شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:05 ب.ظ

salam reza kojaee to malome?chera nsti?bebin be mahzi ke oomadiye off bezar laghal khob?hatmana aaaaaaaaaaaa bikhabaram nazar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد