باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

الهی آنکه تو را دارد چه ندارد ؟و آنکه تو را ندارد چه دارد ؟

آقاخدا شکرت،من هنوز مثل کوه وایسادم .هرچی دلت میخواد امتحان کن ،من هنوز هستم چون عادتم دادی هرکاری رو تا آخرش برم

بالاخره یک روزی همه این بدشانسی ها تموم میشهاون موقع نوبتی باشه نوبت من هست.......

کاش کوچیک بودیم

کاش کوچیک بودیم............ وقتی کوچیک بودیم دلمون بزرگ بود ولی

حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم. کاش کوچیک می موندیم تا

حرفامونو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد  می زنیم باز

کسی حرفامونو نمی فهمه!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
عابر شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.rahebiaber.blogsky.com/


یاهو


یادمه بچه بودیم تو گذشته های دور
اون زمان که قلب ما پر بود از شادی و شور
روزی که تورو دیدم موهاتو بافته بودی با گل سپید یاس مو هاتو بافته بودی
بعد از اون روز قشنگ از خدا راضی شدم
از دم صبح تا غروب با تو هم بازی شدم
چه روز های خوبی بود ولی افسوس زود گذشت
تا یه چشم به هم زدیم روزو هفته ها گذشت
یادمه روی درخت دو تا دل کنده بودیم
سال بعد از اون کوچه ما دیگه رفته بودیم
شاید اون دلها دیگه خشکیده رو ساقه ها
شاید هم بزرگ شدن زیر بال شاخه ها...


دلت دریا....

sasan یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.sasitanha.bogfa.com

salam khobi web lago khobi dari omidvaram ke hamishe in tori bashe
rasti weblage man ro az koja gir avordi

negar یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ

salam reza khoshalam ke baz omidvario baz omideto az dast nadadio bazam eien hamishe reza barande mishe:d
ghorbanet va sharmande azinke natoonestam hata yek kokamek koocholo bokonam

negar چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:31 ب.ظ

salam are khodamam faramoosh karda che berese be welogam ama mikham benvisam harfaye ke too delame o indafe nemidoonam az kety ama be zoodi baz shooromikonam azinke behem sar zadi ye donya mamnoon choon khobi hamaro khoob mibini

negar جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:25 ب.ظ

salam reza khoobi?
kojaeee??????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد