باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 
از بس که آسمان دلم ابریست
تمام خاطراتم نمناک شده است
نمی دانم چرا؟
دریا را هم که دیدم
به یاد تو افتادم
روی ماسه های ساحل نوشتم
اگر طاقت شنیدن داری
من شهامت گفتن دارم
دوباره به دریا نگاه کردم
باز برگشتم
این بار روی ماسه ها نوشتم
دوست دارم
نظرات 3 + ارسال نظر
دالان بهشت سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ http://h-kia.blogsky.com

سلام
این عکسهای وبلاگت که شعر دارن خیلی گشنن

negar سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ب.ظ

آبی تراز آنم که بیرنگ بمیرم
از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم
من آمده بودم که تا مرز رسیدن
همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم
شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم...........

سعید سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.larbon.blogfa.com

سلام
به ما سری بزنید
ممنون میشیم اگر به ما کمک کنید
در صورت امکان مارا هم لینک کنید


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد