باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

شبی که آوای نی تو شنیدم

چو آهوی تشنه پی تو دویدم
                    دوان دوان تا لبه چشمه رسیدم
                                          نشانه ای از نی و نغمه ندیدم
                                                                    تو ای پری کجائی ؟ که رخ نمینمائی
از آن بهشت پنهان دری نمیگشائی
                                     من همه جا پی تو گشته ام
                                                               از مه مهر نشان گرفته ام
بوی ترا زگل شنیده ام
دامن گل از آن گرفته ام
تو ای پری کجائی ؟ که رخ نمینمائی
از آن بهشت پنهان دری نمیگشائی
دل من سرگشته ی تو
نفسم آغشته ی تو
به باغ رویاها چو گلت بویم
بر آب و آئینه چو مهت جویم
تو ای پری کجائی ؟
در این شب یلدا ز پی ات پویم
به خواب و بیداری سخنت گویم
تو ای پری کجائی ؟
مه و ستاره درد من میدانند
که همچو من پی تو سرگردانند
شبی کنار چشمه پیدا شو
میان اشک من چو گل وا شو
تو ای پری کجائی ؟ که رخ نمینمائی
از آن بهشت پنهان دری نمیگشائی

نظرات 6 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ http://niloofaremordab2005.blogfa.com

سلامممممممممممم خوفی؟شعرات عین همیشه عالیه عالیه به قول معروف thats great bravoooooooo its very very.....neydonam baghiasho hamin too mayehaye kheili alio khoshkel savademon ghad nemide be basavadie khodeton bebakhshin

نگین جون جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ

only salam salam sadta salam

محبوب شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ http://chalice.blogsky.com/

انتخاب قشنگی بود موفق باشی. مثل همیشه عکس زیبائی است.

نگین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ب.ظ

د آپش کن دییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییگه

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
من سیاوش از وبلاگ عاشقانه ها هستم
http://www.mohbat.blogsky.com
متاسفانه برای وبلاگم یک پسورد جدید گذاشتم الان هر چی فکر میکنم یادم نمیاد و حتی سوال امنیتی که برای چنین مواقعی گذاشتم یادم نمیاد... برای مدیر سایت هم یک ایمیل فرستادم که پسورد را برام بفرسته هنوز جواب نداده... خلاصه کلی اعصابم بهم ریخته... از این به بعد از این وبلاگ که آدرسش در بالا و پایین گذاشتم آپ میشم اگه دوست داشتی این وبلاگم را لینک بزار و خوشحال میشم بهم سر بزنی ... شاد باشی غم هایت کوتاه...
siavash_62_tanha@yahoo.com
وبلاگ جدیدم آدرسش
http://arezoo62.mihanblog.com

مارال دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام...
شعر های شما خیلی زیباست.
راستی تبریک برای یک ساله شدنتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد