باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

می رود قافله نگاه من

تا برسد به چشم تو ای مه شامگاه من

                                   

                                     ای مه شامگاه من

                                               

                                                  مه شامگاه من

 

هزار حرف گفتنی دارم و دم نمی زنم

کاش خودت بخوانی از پنجره نگاه من

 

شب است و شب و سایه ها وجغدها خرابه ها

میان این سیاهه ها فقط تویی پناه من

 

وقت سفر عزیز من ساز به دست من نده

اسیر مویه می شود مخالف سه گاه من

                                          

                                              مخالف سه گاه من

 

اگر چه رفته ای ولی قصه عشق ماندنیست

یاد تو مانده تا ابد بر دل بیگناه من

                               

                                        بر دل بیگناه من

                                            

                                                      دل بیگناه من

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مارال شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام
خوبید؟
چه خبرا؟
خوش می گذره؟
مرسی بابت نظر.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد