باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

 

دیریست در برف مانده ام

تنهائی ام

عذاب تلخی بود

شاید تو آن پرنده زیبا بودی

در خواب های کودکی ام

با مهربانی همیشگی چشمت

 

تنهائی ام

عذاب تلخی بود

اینک با من باش و به گرما مهمانم کن

دیریست در برف مانده ام

نظرات 2 + ارسال نظر
پنجره یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

سلام . خوبی؟ خوش می گذره که؟!؟
امتحان ها هم لغو ... همه چیز رو حسابی ریختن به هم.
گرم باشی.
راستی یه لطفی به من می کنی ؟
میشه لطفا این ریتم روی وبلاگت رو برام بفرستی.
می خوام با ارگ بزنم.
اگه برام بفرستی خیلی ممنون می شم.. این آیدی منه :
Yeki_meslehame.yeki_meslehichkas@yahoo.com
مرسی.

سارا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

تو می‌توانی؟
من سال‌های سال مُردم
تا اینکه یک دم زندگی کردم
تو می‌توانی
یک ذره
یک مثقال
مثل من بمیری؟
(قیصر امین پور)

. . . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد