باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

 

هیچکی از رفتن من غصه نخورد
هیچکی با موندن من شاد نشد
وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت
بغض هیچ آدمی فریاد نشد

وقتی رفتم کسی غصش نگرفت
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد


وقتی رفتم نه که بارون نگرفت
هوا صاف و خیلی هم آفتابی بود
اگه شب میرفتم و خورشید نبود
آسمون خوب میدونم مهتابی بود

دم رفتن کسی گفت سفر بخیر
که واسم غریب و نا شناخته بود
اما اون وقتی رسید که قلب من
همه آرزوهاشو باخته بود

چهره هیچ کسی پژمرده نبود
گلا اما همه پژمرده بودن
کسائیکه واسشون مهم بودم
همه شاید یه جوری مرده بودن

وقتی رفتم کسی غصش نگرفت
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین رضایی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سال نو مبارک
ایشالله سال خوبی داشته باشی
به وب من هم یه سر بزن
به امید دیدار

(__\سکوت عشق/__) شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://talaatom.blogfa.com

نزدیکترین ستاره ها لاجرم درخشنده ترین ستاره ها نیستند...
مجاورت همیشه نشانه مهربانی نیست.
گاهی خاطره ای بس دور از واقعیتی که در ان غوطه وریم ملموس تر است
.
.
.
.
.
سال نو مبـــــــــــــارک
با بهترین آرزوها
ممنون که اومدی
وبلاگ خیلی زیبایی داری

شرمنده که دیر اومدم امیدوارم منو ببخشید

آخه مشکلی واسم پیش اومده[ناراحت]

خیلی کم میام تو نت !

واسم دعا کن

هادی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام امید دارم که روزگار خوشی رو داشته باشی من واقعا از وبلاگتون خوشم میاد و بارها اون رو دیدم ولی این اولین کامنتی هست که میزارم
امید وارم به تمامی لحظه های خودتون دلگرم باشید
هادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد